Prueba2
Puntuación: 0+x

Nombre del Evento: Incidente 0401-42-III

Tipo de Informe: Informe Posterior de Acción

Presentador del Informe: Pyotr Ivashutin, Director Ejecutivo del Directorio Principal de Inteligencia (GRU)

Fecha: 1█/0█/198█

Ubicación: Ciudad de Pripyat y alrededores, Kiev Óblast, República Socialista Soviética de Ucrania, Unión de Repúblicas Socialistas Soviéticas

Prólogo: Este es un informe oficial al SovMin en respuesta a la investigación del Estado del Incidente 0401-42-III. El Ministro de Defensa, el SovMin, el Director Ejecutivo y el Secretario General del Partido son los únicos a los que se permite el acceso a este documento. Si se infringe este protocolo, el delincuente será expulsado inmediatamente de la Dirección, será llevado ante el Collegium por cargos de traición y violación de la seguridad nacional, y se les decomisarán sus bienes.

The documents collected are from numerous sources, and may contain information deemed contrary to the other reports. The aforementioned documents, as they are presented in this report, have been doctored to make the flow of information more coherent. Should a request for the undoctored documents arise, they can be attained by making a formal inquiry at the Main Intelligence Directorate's Archived Information and Classified Documents office.

Contributors to this report:
GRU-P Chairman, Alexei S████████
GRU-P Researcher and Psychiatrist, Dr. Gennady Vortikovic
GRU-P Security Personnel, Efreitor Konstantyn T████████ (Ret.) (Dec.)
GRU-P Researcher and Informational Liaison, Alexander Ignatyev
GRU-P Agent and Informational Liaison V███████ Lentivenko, embedded within the Pripyat Regional Militsiya
GRU-P Investigational and Informational Taskforce Lead Researcher, D██████ Chernov
Camera Operator, Reactor #4 Security Circuit, Chernobyl Nuclear Power Plant, Vadim K███████ (Ret.) (Dec.)

THE FOLLOWING IS A SERIES OF CLASSIFIED DOCUMENTS. WARNING: LEVEL-C OR HIGHER AUTHORIZATION WITHIN THE MAIN INTELLIGENCE DIRECTORATE REQUIRED IN ORDER TO ACCESS DOCUMENTATION. NON-COMPLIANCE OR ANY OTHERWISE BREACH OF SECURITY WILL RESULT IN IMMEDIATE RELOCATION TO POLITICAL PRISON CAMP, ON EXECUTIVE ORDER OF THE SOVMIN.